Hulp nodig met klantervaringen?

Goede of slechte ervaringen gehad met een bedrijf? Of wil je graag weten wat andere klanten hebben ervaren bij een organisatie. Het is altijd handig om even een korte controle uit te voeren bij 123klantervaringen. Zij hebben van ontzettend veel bedrijven en organisaties klantenervaringen op een rijtje staan.

Klantervaringen voor consumenten en webshops

Bij 123klantervaringen kunt u kiezen:

  • Voor consumenten
  • Voor webshops

Voor consumenten: Een korte controle of een webshop betrouwbaar is of nog goed in de markt ligt kan nooit kwaad. Lees op 123klantervaringen.nl de klantervaringen en reviews van klanten die jou voor gingen en neem dit mee in jouw overweging of je tot aankoop overgaat. De reviews van klanten en de interactie met bedrijven kunnen jou een goed beeld geven van een bedrijf. Naast het lezen van reviews, moedigen ze iedere bezoeker aan om ook een beoordeling achter te laten voor volgende bezoekers. Zo helpt iedereen elkaar een handje en maken ze het online steeds een stukje veiliger en betrouwbaarder.

Voor webshops: Het is belangrijk om de klanttevredenheid in kaart te brengen en deze waar nodig te verbeteren. Hier is feedback voor nodig van klanten die een product of dienst afgenomen hebben. Het systeem van 123klantervaringen is een must voor ondernemers die streven naar een goede online bedrijfsimago en een hoge klanttevredenheid via klantervaringen. In tegenstelling tot dure feedbacksystemen kun je je bedrijf bij 123klantervaringen gratis aanmelden.

Snel en gemakkelijk

1. Bekijk voor aankoop klantervaringen van mensen die jou voor gingen.

Het is belangrijk om goed onderzoek te doen, voordat je een product of dienst afneemt van een bedrijf. Zelfs als je in het verleden goede ervaringen hebt gehad met een organisatie. Het kan namelijk zo zijn dat het nu iets minder gaat met een organisatie of ze hebben in de tussentijd keihard gewerkt om de problemen op te lossen. Een onderzoek van 3 minuten kan al leiden tot een betere beslissing.

2. Bepaal aan de hand van klantervaringen of je bij het bedrijf je aankoop wil doen.

Ervaringen van anderen geven laten jou zien hoe het bedrijf omgaat met haar klanten en problemen. Oordeel niet blind op cijfers, maar lees ook de problemen van klanten. Sommige negatieve punten gelden niet voor alle klanten. 123klantervaringen controleert iedere beoordeling, voordat deze geplaatst wordt. Zo voorkom je dat er valse beoordelingen op de website verschijnen van het bedrijf zelf of van de concurrentie.

3. Deel jouw eigen klantervaringen en help toekomstige klanten.

Help nieuwe potentiƫle klanten inzicht te krijgen in het bedrijf met jouw eigen review. Probeer zo duidelijk mogelijk de positieve en de eventuele negatieve punten te verwerken in je bericht. Ook tips en verbeterpunten worden doorgaans erg gewaardeerd door bedrijf (ja, die lezen uiteraard ook mee!). Bedrijven staan vaak open voor verbeteringen, zeker in deze online tijdperk waar informatie erg snel gedeeld wordt.

Doordat men tegenwoordig ontzettend veel goederen online bestelt, krijgt men ook steeds meer te maken met de service van bedrijven. Hoe lang duurt het voordat je het thuis hebt, hoe snel krijg je een bevestiging van je bestelling, dit zijn punten die komen kijken bij een online bestelling. Klantervaringen worden dus steeds belangrijker, je wil natuurlijk niet onnodig lang wachten op je bestelling.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn