Zorg voor een goede uitstraling via kopjes met logo

Hoe gaan je gasten naar huis? Welk gevoel hebben ze overgehouden aan de hele ervaring? Willen ze terugkomen? Dit zijn vragen waar je niet altijd een antwoord op kunt krijgen, maar je kunt wel degelijk invloed uitoefenen op het antwoord. Je wilt immers dat ze met een positief gevoel naar huis gaan en dat ze een prettige ervaring hebben gehad in jouw restaurant of hotel. Alleen dan zullen ze gemotiveerd zijn om terug te komen en tevens zullen ze hun positieve ervaringen delen met de mensen in hun sociale omgeving. Wellicht zullen ze zelfs een recensie achterlaten, zodat andere mensen ook weer een goed gevoel krijgen voordat ze überhaupt in jouw hotel of restaurant zijn geweest. Het is dan ook erg belangrijk dat je een positief sentiment creëert onder je gasten en vervolgens moet je dit positieve gevoel zien vast te houden tot aan het einde van het bezoek van de gasten. Het is fijn als je de gasten naar de zevende hemel kunt transporteren met een fantastisch hoofdgerecht, maar het is heel jammer als ze vervolgens afdalen naar minder positieve regionen vanwege een dessert dat gewoonweg onder de maat is. Je kunt het je dus niet veroorloven om al je pijlen te richten op het hoofdgerecht. Zeker niet als dit ook nog eens leidt tot een schril contrast tussen het hoofdgerecht en het dessert. Je zou eventueel een voorgerecht kunnen serveren dat van mindere kwaliteit is. Dit is niet aan te raden, maar het kan een voordeel zijn wanneer het hoofdgerecht vervolgens enorm in de smaak valt. Je hebt dan te maken met een opwaartse ontwikkeling. Maar als het dessert onder de maat is, dan is dat de laatste ervaring die gasten meenemen. Daarom is het dus ook belangrijk om kopjes met logo te bedrukken. Je wilt er immers voor zorgen dat juist de laatste ervaringen de eerdere ervaringen niet kunnen bederven. Het is jammer als een slecht toetje een hoofdgerecht teniet doet en het is ook jammer als lelijk servies de mensen naar huis stuurt met een povere koffiedrink ervaring. Daarom is het belangrijk om kopjes met logo te bedrukken, zodat je ook deze laatste ervaring positief laat zijn. Het is een subtiel idee, maar als men een kopje met een logo krijgt voorgeschoteld, dan straalt het een zekere professionaliteit uit. Daarnaast laat je zien dat je aandacht besteedt aan de kleinere details en dat zal vervolgens ook weer meegenomen worden in het eindoordeel. Het is niet zo dat men dit bewust meeneemt in een hele lijst met voor- en nadelen. Het zijn dit soort subtiele dingen die maken dat men onbewust een positief gevoel overhoudt aan de hele ervaring. Daarom is het dus altijd een goed idee om kopjes met logo te bedrukken.

Waar kan ik kopjes met logo laten bedrukken?

Maar je hebt uiteraard eerst wel kopjes met logo nodig en dat betekent dat je kopjes moet laten bedrukken. Dit kun je regelen via barista-hotelware.com. Je kunt je kopjes dus online bestellen en je kunt ook online aangeven hoe je je kopjes met logo wilt bedrukken. Je kunt dus zelf het logo versturen via de mail. Ook kun je een proefdruk aanvragen, zodat je weet hoe het eindresultaat er uit komt te zien. Als je niet tevreden bent, dan kun je het altijd nog aapassen.

Verschillende kopjes met logo bedrukken

Je kunt uiteraard koffie kopjes met logo bedrukken, maar je kunt ook bij barista-hotelware.com terecht voor andere servies zoals:

  • Waterglazen
  • Mokken
  • Theeglazen

Voor een professionele uitstraling is consistentie uiteraard erg belangrijk.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn