Klantenservice oxxio

Als je klant ben van oxxio, dan kan het natuurlijk af en toe zo zijn dat je eens contact wilt hebben met de klantenservice van oxxio. Maar ook als jullie nog geen klanten hier zijn, ook dan kan het zijn dat je met medewerkers van deze helpdesk in contact zou willen komen. Dit kan bijvoorbeeld zijn omdat je eigenlijk over zou willen stappen van jouw energieleverancier naar hen en je graag wilt dat zij dit voor jou regelen. Of je hebt de tarieven van hen bekeken en je hebt hier nog een vraag over. Daarvoor staan de medewerkers van de klantenservice bij oxxio natuurlijk graag voor je klaar. Het is hun taak om jou te helpen bij vragen die jij hebt en voor bestaande klanten staan ze natuurlijk ook klaar om klachten af te handelen en zo goed mogelijk op te lossen. Of je nu dus graag hulp wilt bij het overstappen, een vraag hebt over een van de producten of over bijvoorbeeld je energierekening, of dat je een klacht in wilt dienen, de klantenservice van oxxio is er altijd om jou van dienst te zijn, je vragen te beantwoorden of klachten te verhelpen.

Bereik klantenservice oxxio

Nu is het natuurlijk altijd de vraag hoe je helpdesks kunt bereiken en dat is natuurlijk niet anders als jij de klantenservice van oxxio wilt contacteren. Er zijn verschillende manieren waarop je met hen in contact kunt treden. Voor klanten is er de speciale app, waar zij zelf al heel veel zaken kunnen regelen, maar waar zij ook met een medewerker kunnen chatten. In de app kun je bijvoorbeeld je gegevens en je jaarnota inzien, maar ook je gegevens aanpassen en je termijnbedrag wijzigen. En via de chat in deze app kom je snel en eenvoudig in contact met een medewerker van de klantenservice bij oxxio. Ben je nog geen klant of wil je als klant deze app niet gebruiken, dan heb je de volgende opties:

  • je kunt hen telefonisch bereiken
  • je kunt via de mail vragen stellen of klachten doorgeven
  • je kunt via facebook of twitter met hen in contact komen

Het is dan natuurlijk maar net waar jij zelf de voorkeur aan geeft. Houd jij niet van bellen, dan zul je eerder voor een van de laatste twee opties kiezen. Heb jij geen accounts op sociale media, dan valt de optie van facebook of twitter natuurlijk af. Maar het is in ieder geval dus wel zo dat je de klantenservice van oxxio op vele manieren bereiken kunt.

Welk nummer moet ik bellen?

Wil jij bellen met de klantenservice van oxxio, dan zoek je natuurlijk het juiste telefoonnummer. Deze kun je vinden via de site De Klantenservice. Zij hebben van vele bedrijven de klantenservicegegevens verzameld en zo kun je bij hen zien dat oxxio over drie verschillende telefoonnummers beschikt: één voor het hoofdkantoor, één om de zakelijke klantenservice te bellen en één om de helpdesk voor particulieren te kunnen bereiken. Door dit eerst goed op te zoeken, weet je zeker dat je meteen het juiste nummer belt en dus zo snel mogelijk een medewerker van de klantenservice bij oxxio te spreken krijgt die jou een antwoord op jouw vraag kan geven. Het fijne van De Klantenservice is dat zij ook meteen de tarieven voor het bellen erbij vermelden, zodat je meteen ook weet wat voor belkosten je kunt verwachten. Heb jij contact gehad met deze helpdesk, geef je beoordeling hiervan dan aan via De Klantenservice, zodat anderen kunnen zien wat ze van de klantenservice van oxxio mogen verwachten.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn